sobota, 15 września 2012

Co tu dodać?

Witajcie! Jak wam mija sobota? Mi bardzo fajnie. Przyjechała do mnie siostra cioteczna Maja. Ale przejdzmy do tematu. Jak myślicie, co mogłabym jeszcze dodać do tego bloga? Chodzi mi konkretnie o tematy i gadżety. Lecz jak macie jakieś specjalne zamówienia, piszcie: julia.t.blog@gmail.com Piszcie piszcie piszcie!!!! Dziękuje wszystkim, którzy już przesłali wiadomości. Zachęcam do konkursów !!!
                                                                                                                      Julia

1 komentarz:

  1. Julia, sory za to wszystko, ale ty tez jestes mi winna przeprosiny. Moze jak przeczytasz komentarze z mojego posta "Chcialam dodac..." to zrozumiesz. Mam nadzieje...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! To dla mnie ogromna motywacja! :)